Nieuwsbrieven

NieuwsbrievenNieuwsbrieven zijn een goed middel om bekendheid te krijgen, je expertise te laten zien en je producten onder de aandacht te brengen of je klanten mee te krijgen in speciale acties die je voor ze bedacht hebt.

Voordat je begint aan het uitbrengen van een nieuwsbrief is het goed stil te staan bij een aantal vragen:

  1. Waarom wil je een nieuwsbrief?
  2. Heb je voldoende te vertellen voor een regelmatige nieuwsbrief?
  3. Wat wil je ermee bereiken?
  4. Kan dat alleen met een nieuwsbrief?
  5. Is de nieuwsbrief het beste middel?
  6. Wat wil ik vertellen in een nieuwsbrief?
  7. Wat willen de ontvangers lezen, wat vinden zij interessant?

Tekstbureau Formule M kan een nieuwsbrief maken, als er voldoende en regelmatig informatie is in de vorm van blogs, acties, aankondigingen, evenementen en/of tips voor de lezers.

Meer info over nieuwsbrieven

Frequentie

De frequentie voor het uitsturen van een nieuwsbrief varieert van een keer in de week, om de twee weken of maandelijks. Meer informatie over de frequentie is te vinden in de blog Hoe vaak stuur je een nieuwsbrief uit?

Nieuwsbrieven

Wil je weten hoe de nieuwsbrieven van tekstbureau Formule M eruit zien? Bekijk het archief van de e-mail campagne. Deze nieuwsbrieven zijn gemaakt in Mailchimp. Meer informatie hierover is te vinden onder de tab Social Media Strategie. Tekstbureau Formule M geeft instructie in het gebruik van Mailchimp, maar kan ook werk uit handen nemen.

Aanmelden

Interessant? Ook behoefte aan tips en informatie over tekstschrijven? Geef je dan op voor deze nieuwsbrief.