Instructie instagram

Instructie Instagram

Instagram is een kosteloze, mobiele app op je mobiele telefoon. Je kunt er in ieder geval digitale foto’s of video’s mee uitwisselen.

Instructie Instagram

Filter

Met Instagram is het bovendien mogelijk beeldmateriaal digitaal te filteren, te bewerken en te delen. Maar je kunt het illustratiemateriaal ook op andere sociale netwerksites plaatsen, zoals Twitter, Facebook, Tumblr of Flickr. Met filters krijgen de foto’s bijvoorbeeld een ouderwetse uitstraling of een kleurtje. Iets wat veel mensen aanspreekt, omdat het opvalt.

Vindbaarheid

Deze mobiele app voor op je smartphone is handig. Omdat je foto’s kunt voorzien van een korte tekst en van hashtags. Die zorgen op hun beurt weer voor een goede vindbaarheid van het beeldmateriaal. Met Instagram kun je bovendien de belichting verbeteren, inzoomen of uitzoomen, scherpstellen en het contrast, de helderheid, de warmte en nog veel meer aanpassen.

Snel

Het tegelijkertijd publiceren zorgt ervoor dat je alleen op één applicatie hoeft te werken en niet hoeft te wisselen tussen de verschillende sociale media. Je kunt namelijk Twitter, Facebook, Tumblr en/of Flickr aanvinken om je bericht daar naar toe door te zetten. Een snelle manier van werken. Tijdsbesparing dus!

Meer info

Meer informatie over deze app is te vinden in de volgende blogs:

Instructie Instagram

Kom je aan de hand van bovenstaande informatie er niet uit, dan is het mogelijk instructie te krijgen om handigheid te krijgen in het gebruik van deze app voor foto’s en korte filmpjes.

WordPress voor vindbare websites

Google vergrootglasWordPress goed vindbaar

Tekstbureau Formule M raadt iedereen aan websites in WordPress te laten maken. Die websites zijn uitstekend vindbaar te maken (zoekmachinevriendelijk, SEO), zijn goed te beveiligen en zijn gemakkelijk in het gebruik en onderhoud.

Wil je ook zelf veranderingen aanbrengen op je website?

Na een korte uitleg is het bovendien mogelijk zelf wijzigingen in de website aan te brengen, zonder tussenkomst van een webbouwer. Want WordPress werkt eigenlijk net zo gemakkelijk als Microsoft Office Word.

Hoe scoort mijn website hoog in Google?

Het is even doorbijten, maar aan de hand van het advies, dat ik altijd geef aan mijn klanten, is het mogelijk de website te laten stijgen in de hitlijst van de zoekmachines. Het geheim zit hem in regelmatige updates van de site, die ook gemakkelijk te realiseren zijn via de sociale media.

Instructie in WordPress

Boek instructie bij tekstbureau Formule M. Binnen enkele uren is dan duidelijk hoe je dat zelf kunt bewerkstelligen. Let wel: het duurt gemiddeld 5 tot 6 maanden, voordat de website stijgt in de “Googleboom”. Verwacht dus niet binnen 2 weken tijd resultaat. Bovendien is enige inzet vereist om de website te laten stijgen in de hitlijst.logo van WordPress

In dit blog leg ik kort uit, waarom ik zo enthousiast ben over WordPress. Lees hem eerst, voordat je mij belt. Wie weet is het dan wel helemaal niet meer nodig!

 

Contact

 

Twitter

hashtagTwitter is een goed medium voor het bekend maken van nieuws, evenementen, het bestaan van producten, toepassingen of bedrijven. Maar het is nog zoveel meer: een zoekmachine en, wat veel mensen vergeten, een sociaal platform.

Een bericht op Twitter is kort (140 tekens). Veel mensen laten zich afschrikken door de afkortingen, de rare tekens (hashtags?) en de vaak ongenuanceerde uitingen. Het is, klaarblijkelijk, moeilijk om een goede tweet te schrijven, die aanspreekt en niet afstoot.

Twitter

Maar voordat iemand start met twitteren, is het belangrijk het profiel goed in te vullen. Want, hoe presenteer je jezelf of je bedrijf? Met die vraag begint namelijk ook de vindbaarheid en de herkenbaarheid.

Social Media Strategie

In het kader van de social media strategie is het dus belangrijk van tevoren bepaalde zaken voor ogen te houden en bepaalde vragen te stellen aan jezelf. En de antwoorden zijn weer toe te passen op dit sociale netwerk of welk ander social media netwerk dan ook.

Identiteit

Houd altijd voor ogen wat de doelstellingen zijn, wie de doelgroep is, wat de boodschap zou moeten zijn, kortom: wat het gezicht is, dat je naar buiten wilt overbrengen.

Twitterles
Klik hier voor het contactformulier

 

Twitterles

Wat leer je tijdens de persoonlijk op jou toegespitste les?

  • Profiel aanmaken
  • Netwerk invoeren
  • Maak lijsten
  • Hoe lees je een tweet?
  • Twitter promotie
  • Tooltjes die helpen bij het twitteren
  • Twitterfeed plaatsen op je website
  • Combineer een tweet met een foto
  • Tips
  • Mentions
  • Maak een hashtag voor jouw onderneming
  • Beantwoorden en RT
  • Zoekfunctie
  • De inzet van favorieten

Door de site te te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " voor de beste surfervaring. Als je doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van de cookie-instellingen of je klikt op "Accepteren" hieronder dan ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten